Politica de rambursare

POLITICA DE RESTITUIRE A SUMELOR PLĂTITE DE UTILIZATORII PLATFORMEI:

 

 

Politica de restituire a onorariilor aferente serviciilor sau lucrărilor comandate de Utilizatorii platformei www.insta-go.ro este organizată în baza următoarelor reguli:

 

1)    NU se restituie sumele plătite cu titlu de onorarii sau manoperă pentru serviciile care au fost deja prestate sau lucrările care au fost recepționate de Utilizatori. Pentru această categorie, Utilizatorul beneficiază de garanția de bună execuție, acordată de Furnizorii de servicii (Partenerii platformei) în condițiile legilor în vigoare. Condițiile și termenele de garanție sunt înscrise în mod clar în cuprinsul fiecărei oferte postate pe platforma www.insta-go.ro ;

2)    Se restituie de către Furnizorii de servicii (Parteneri) sumele achitate în avans de către Utilizatorii platformei, în cazurile în care lucrările sau serviciile comandate au fost executate sau îndeplinite parțial, proporțional cu gradul de realizare al lucrării. În această situație, Utilizatorii se vor adresa direct Furnizorului/Prestatorului de servicii cu care au contractat lucrarea, pentru soluționarea amiabilă a divergențelor ivite. Restituirea sumelor astfel plătite se va putea solicita în termen de max.10 zile lucrătoare, calculate de la data la care Utilizatorul a constatat realizarea parțială a lucrării și a solicitat Prestatorului/Furnizorului sa realizeze integral lucrările/serviciul contractat. În situația în care Furnizorul/Prestatorul Partener nu soluționează în mod amiabil reclamațiile ivite și nu îndeplinește integrl obligațiile asumate în chiar cuprinsul ofertei de serviciu ori, după caz, al contractului încheiat ulteior cu utilizatorul, Utilizatorii sunt rugați să aducă situația la cunoștința noastră, la adresa reclamatii@insta-go.ro , urmând să analizam, la rândul nostru, dacă vom continua sau nu colaborarea cu respectivii Furnizori de servicii;

3)    Se restituie integral, de către  Furnizorii de servicii (Parteneri) sumele achitate în avans de către Utilizatorii platformei, în cazurile în care lucrările sau serviciile comandate prin intermediul platformei nu au fost realizate în termenul-limită, asumat prin ofertă sau, după caz, prin contract ori în situația în care Furnizorul care a plasat comanda nu este contactat în termen de 72 de ore de către reprezentanții Furnizorului/Prestatorului de servicii, în vederea confirmării preluării comenzilor și a programării datelor de realizare a lucrărilor ori de prestare a serviciilor. În această situație, Termenul în care se poate solicita restituirea sumelor este termenul general de prescripție (3 ani), iar Furnizorii/Prestatorii sunt exclusiv răspunzători de restituirea sumelor încasate, cu aceeași rugăminte ca Utilizatorii care se consideră păgubiți să ne transmită și nouă o înștiințare la adresa: reclamatii@insta-go.ro , pentru a dispune măsurile care se impun și asigurarea unui înalt grad de seriozitate în ceea ce privește ofertanții înscriși aici.

4)    Restituirea sumelor referite la punctele anterioare se va realiza de catre Furnizorul/Prestatorul de serviciu în contul Utilizatorului din care acesta din urmă a făcut plata aferenta lucrării neexecutate sau executate parțial sau în alt cont, indicat de acesta din urmă, în termen de maxim 7 zile de la data la care a fost solicitată această restituire;

5)    Precim faptul că toți Partenerii platformei www.insta-go.ro sunt de acord și s-au angajat contractual să respecte inclusiv prezentele condiții cu ocazia postării de oferte de servicii și lucrări pe pagina noastră web.

 

 

***